به زودی می‌توانید هزینه‌های حمل و نقل شهری خود را با تلفن همراه پرداخت کنید

دیروز هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه‌گذاری در ایران شروع کار خود را در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز کرد. یکی از سخنران‌های این کنفرانس، محمد فرجود «مدیر راهکارهای سازمانی شرکت ایرانسل» بود؛ وی درباره اضافه کردن قابلیت پرداخت الکترونیکی هزینه‌های حمل و نقل با تلفن همراه و سیم کارت ایرانسل خبر داد.

فرجود اعلام کرد که فین تک‌ها بهتر است با همکاری اپراتورهای تلفن همراه در کشور همکاری کنند زیرا این همکاری دوجانبه می‌تواند معامله‌ای برد برد باشد. از طرف دیگر فناوری‌های نوین می‌توانند از بستر تلفن همراه برای ارائه خدمات بهره ببرند. امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند و اینترنت تلفن همراه در بین شهروندان کشور در حال افزایش است و مردم می‌توانند از تلفن‌های همراه خود استفاده‌های بیشتری ببرند. در حال حاضر 23.8 میلیون تلفن همراه هوشمند در بخش اپراتور ایرانسل وجود دارد که بسیاری از آن‌ها مجهز به 4G هستند و آمارهای امسال مصرف دیتا را 4 برابر مصرف سال گذشته نشان داده‌اند.به زودی می‌توانید هزینه‌های حمل و نقل شهری خود را با تلفن همراه پرداخت کنیددر ادامه سخنرانی فرجود درباره رونمایی از سرویس کلود (فضای ابری) از سوی اپراتور ایرانسل صحبت کرد و خاطر نشان کرد که این سرویس در اختیار افرادی که به فضای بیشتری احتیاج دارند، قرار خواهد گرفت. وی آمادگی همکاری ایرانسل با فین تک‌ها برای در اختیار گذاشتن سیستم سیم کارت‌های تلفن همراه را اعلام کرد. در این راستا می‌توان به بحث کیف پول الکترونیک و ارائه خدمات امن سیم کارت با قابلیت NFC اشاره کرد.

نخستین جشنواره نوآورانه فناوری‌های مالی فین تک‌ها در بهمن ماه امسال برگزار شد و قرار است دومین جشنواره در اسفند ماه امسال هم برگزار شود. در این رویداد اغلب صاحبان ایده، برنامه‌نویسان و طراحان باتجربه گرد هم می‌آیند.

نظر شما درباره کیف پول الکترونیک چیست؟ آیا تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ ما منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

منبع ibena
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها