خلاقیت کده: با قوطی خالی شامپو یک نگهدارنده زیبای گوشی برای شارژ دیواری بسازید

کاربران پر مصرف موبایل به طور متوسط روزانه 1 بار گوشی خود را شارژ می‌کنند. بنابراین اگر شما هم اگر جزو افراد پرمصرف باشید حتماً برایتان پیش آمده که در جایی بدون میز و یا سکو بوده‌اید و قصد داشتید گوشیتان را به شارژ بزنید. در این مواقع شما ناچاراً گوشی را به صورت معلق از برق رها خواهید کرد که امری بسیار خطرناک است و یا به اجبار گوشیتان را بر روی زمین قرار داده‌اید که این می‌تواند منجر به اتفاقات ناخوشایندی برای گوشی شما شود.

این جهان، جهان خلاقیت است و انسان همواره برای مشکلات خودش تدبیری می‌اندیشد. شاید جالب باشد بدانید که با استفاده از یک قوطی خالی بلا استفاده شامپو می‌توانید برای این مشکل خود نیز چاره‌ای بیاندیشید. در ادامه با آموزش ساخت نگهدارنده دیواری خلاقانه برای گوشی‌های هوشمند همراه ما باشید.

مرحله 1: هم اندازه با گوشی مورد نظر خود گوشی شامپو را برش بزنید. توجه داشته باشید که بایستی شبیه به تصویر زیر قوطی را برش بزنید. برای اینکه آداپتور مربوط به شارژر روی هوا معلق نماند باید قسمت پشتی قوطی را حفظ کنید.

مرحله 2: آداپتور شارژر را در قسمت بالایی قاب بریده شده قرار داده، به دور آن خط بکشید و سپس در آن ناحیه برشی را ایجاد کنید.

مرحله 3: برای آن که به قسمت‌های برش زده شده زیبایی ببخشید می‌توانید با یک ورق سمباده نازک آن را به خوبی صیقلی کنید. سپس بر حسب سلیقه خود قاب تهیه شده را رنگ آمیزی کنید. مطابق مدل نهایی می‌توانید طرح‌های مختلفی را نیز بر روی آن به وجود آورید تا علاوه بر یک وسیله کارآمد، دکوری زیبا را بر روی دیوار خود داشته باشید.

%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b16کار تمام است. گوشی خود را به داخل این نگهدارنده زیبا قرار داده و سپس با خیالی آسوده این شارژر دیواری همراه را به دیوار متصل کنید.

 

منبع digiro
مطالب پیشنهادی
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
3 سال قبل

خلاقانه و کار آمد

مهدیار
مهدیار
3 سال قبل

میشه ویدیوش رو ررام تو واتساپ به شماره **** بفرستید متشکرم