دیجی رودیجی رو
  • اخبار تکنولوژی
    • اخبار داخلی
    • اخبار تلفن همراه
    • اخبار سخت افزار
    • اخبار اپلیکیشن‌ها
  • آموزش
  • بررسی محصولات
  • راهنمای خرید
  • سرگرمی
    • اخبار بازی
    • معرفی بازی
      • بازی موبایل
      • بازی دسکتاپ
      • بازی کنسول
    • معرفی اپلیکیشن
    • سینما و تلویزیون
  • دیجی فکت
  • دیجی لایف
  • دیجی10
  • مقالات گوناگون
خواندن: 10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
به اشتراک بگذارید
ورود
اعلان نمایش بیشتر
تغییر اندازه فونتآآ
دیجی رودیجی رو
تغییر اندازه فونتآآ
جستجو
حساب کاربری دارید؟ ورود
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
دیجی رو > مقالات گوناگون > 10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
مقالات گوناگون

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

نهال سهیلی فر 6 فروردین 1397 ساعت 17:02
زمان مطالعه: 5 دقیقه
10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
اشتراک گذاری
بلیط هواپیما سفرمارکت

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبین و مشتریان خود را به حد چشمگیری افزایش دهید. اما شروع این کار بدون بینش و تجربه قبلی می‌تواند چالش برانگیز باشد. حیاتی است که با اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی آشنا باشید. از افزایش کیفیت گرفته تا افزایش مشتریان و مخاطبان خود، این قوانین به شما کمک می‌کنند کسب و کار خود را به نحوی پایه گذاری کنید که به سود مشتریانتان، برندتان و مهم‌تر از همه درآمد‌زایی‌تان باشد.

قانون گوش دادن

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیموفقیت در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا مستلزم بیشتر گوش دادن و کمتر صحبت کردن است. محتوا‌ی آنلاین مخاطبین هر روزتان را مطالعه کرده و به بحث‌ها بپیوندید تا متوجه شوید چه چیزی برایشان مهم است. فقط بدین صورت است که می‌توانید محتوایی به صرفه برایشان ایجاد کنید.

قانون تمرکز

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیبهتر است متخصص باشید تا همه کاره، یک استراتژی بازاریابی محتوا یا شبکه‌های اجتماعی متمرکز، برند قوی‌تری ساخته و شانس موفقیت بیشتری دارد. پس سعی نکنید به ساز همه برقصید.

قانون کیفیت

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیکیفیت مقدم بر کمیت است. بهتر است ۱۰۰۰ دنبال کننده‌ی آنلاین داشته باشید که مطالبتان را خوانده و به اشتراک‌گذاری می کنند تا اینکه ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید که پس از دنبال کردنتان غیبشان می‌زند.

قانون صبر

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیموفقیت در زمینه‌ی بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی‌افتد و برای نتیچه گرفتن باید متعهد و صبور باشید.

قانون ترکیب

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیاگر محتوایی فوق‌العاده و با کیفیت تولید کرده و برای به دست آوردن فالورهای واقعی تلاش کنید، آن‌ها هم محتوای شما را با مخاطبان خود در توییتر، فیسبوک، لینکدین، وبلاگ‌های خودشان و غیره به اشتراک می‌گذارند. این به اشتراک‌گذاری و بحث در مورد محتوا‌ی شما، نقاط ورود جدید برای موتورهای جست و جوگری مانند گوگل باز می‌کند تا کلمات کلیدی را پیدا کنند. همین کلمات کلیدی و نقاط ورود جدید خودش می‌تواند صدها یا هزاران نفر را به سمت شما بکشاند.

قانون تاثیر

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیکمی وقت صرف کنید و تاثیرگذارندگان آنلاین مارکت خودتان را که مخاطبین واقعی و زیادی دارند و احتمال اینکه به محصولات، خدمات و کسب‌و‌کار شما علاقه‌مند باشند را پیدا کنید. به این افراد متصل شده و سعی کنید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر به عنوان منبع جالب و قابل اعتمادی از اطلاعات پیش روی آنها باشید، ممکن است محتوا‌ی شما را با فالورهای خودشان به اشتراک بگذارند که همین ممکن است بهره‌های زیادی را نصیب شما بکند.

قانون ارزش

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیاگر تمام وقتتان را صرف تبلیغ مستقیم محصولات و خدماتتان کنید، مردم دیگر به شما گوش نخواهند داد. شما باید به گفت‌ و گو بها بدهید. کمتر روی گفت و گو تمرکز کرده و بیشتر تمرکزتان بر روی تولید محتوایی فوق‌العاده و توسعه‌ی رابطه با تاثیرگذاران آنلاین باشد. بدین ترتیب راحت‌تر می‌توانید از طریق پراکنده کردن حرف سر زبان‌ها بیوفتید.

قانون پذیرفتن

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیشما کسی را که رو در رو به ملاقاتتان می‌آید نادیده نمی‌گیرید، پس افراد آنلاین را هم نادیده نگیرید. ایجاد رابطه یکی از مهم‌ترین بخش‌های موفقیت بازاریابی محتوا است، پس پذیرای هر کسی که به سمتتان می‌آید باشید.

قانون در دسترس بودن

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعیمحتوا منتشر نکنید و ناپدید شوید. در دسترس مخاطبتان باشید. این یعنی باید مدام محتوا پست کرده و در گفت و گو‌ها شرکت کنید. اگر مدتی نباشید فالور‌ها به راحتی شما را با گزینه‌ای بهتر جایگزین خواهند کرد.

قانون عمل متقابل

10 قانون بازاریابی شبکه‌های اجتماعینمی‌توانید انتظار داشته باشید که دیگران محتوا‌ی شما را به اشتراک  گذاشته و در موردتان صحبت کنند، اما خودتان این کار را نکنید. بنابراین بخشی از زمانی که در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنید باید متمرکز بر به اشتراک گذاری و صحبت در مورد محتوای منتشر شده توسط دیگران باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری
برچسب ها: بازاریابی, سوشال مدیا, شبکه های اجتماعی, قانون, مارکتینگ
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییتر Whatsapp Whatsapp تلگرام ایمیل کپی کرده لینک پرینت
چه حسی به این مطلب داری؟
Sad0
Sleepy0
Love0
Happy0
Angry0
Cry0
Surprise0
مقاله قبلی آیفون اس ای 2 آیفون اس ای 2 بالاخره عرضه می‌شود یا نه؟!
مقاله بعدی هواوی آنر 7 اِی مشخصات گوشی جدید «هواوی آنر 7 اِی» فاش شد
نظر بدهید نظر بدهید

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید!

تبلیغات

موبوگیفت
  • خرید فالوور ایرانی
  • خرید فالوور ارزان
  • پنجره دوجداره
  • خرید ممبر تلگرام
  • ارز دیجیتال ایاس ( EOS)
  • راز نوسانات بیت کوین
  • دوج کوین یا شیبا
  • دستگاه جوجه کشی دماوند
  • خرید بیت کوین
  • دوربین کوچک سیم کارت خور
  • خرید اکانت اسپاتیفای
  • لوستر مدرن
  • تور روسیه
  • تاثیر سیاست های ترامپ بر کریپتو
  • قدرت دادن چین لینک به Web3
  • خرید سرور hp ماهان شبکه اچ پی

آخرین خبرها

اوپو رنو 14 و رنو 14 پرو

اوپو رنو 14 و رنو 14 پرو با دوربین‌های 50 مگاپیکسلی و عملکرد خیره کننده معرفی شدند

مانیتور گیمینگ QD-OLED

MSI از دو مانیتور گیمینگ QD-OLED با نرخ تازه‌سازی 500 هرتز رونمایی کرد

ریلمی جی تی 7

ریلمی جی تی 7؛ قاتل پرچمداران با تراشه دیمنسیتی 9400e از راه می‌رسد!

مطالب مرتبط

بهترین شهربازی دبی
مقالات گوناگون

معرفی شهربازی‌ های دبی

25 اردیبهشت 1404 ساعت 14:33
افزایش فروش سایت با سئو نمو مارکتینگ
مقالات گوناگون

راز افزایش فروش سایت در شیراز با ترفندهای سئو و دیجیتال مارکتینگ

21 اردیبهشت 1404 ساعت 15:30
چگونه با پشتیبانی نمایندگی HP تماس بگیریم؟ شماره تلفن و راهنمای ارتباط
مقالات گوناگون

چگونه با پشتیبانی نمایندگی HP تماس بگیریم؟ شماره تلفن و راهنمای ارتباط

15 اردیبهشت 1404 ساعت 16:15
ساعت سیکو و ساعت اورینت
مقالات گوناگون

نکات مهمی که قبل از خرید ساعت باید بدانید

15 اردیبهشت 1404 ساعت 15:35

درباره دیجی‌رو

رسانه دیجی‌رو با شعار دنیای تکنولوژی در اوایل سال 94 تاسیس شد. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجی‌رو همه‌ی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبه‌روز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانه‌ای معتبر بدرخشد.

logo-samandehi
دنبال کردن
تمامی حقوق برای رسانه دیجی‌رو محفوظ است. 1403 ©
خوش آمدید

ورود به حساب کاربری

فراموش رمز عبور